2013年7月3日 星期三

賣手機的戇爸爸




          近期,  大家或對一個「胃信」戇爸爸與笨小孩的電視廣告留下印象,此廣告絕對有好多玄妙之處值得一談,首先,廣告內容以阿仔問老豆:「點樣將舊手機資料搬落到新手機度?」為主,然後,就此搞到戇爸爸日思夜想,心力交瘁,甚至有點變得痴痴呆呆,最後,全靠佢識得走去「胃信」才得到解決方案。

        最弔詭,呢個戇爸爸本身原是另一間手機專門店「乜都得」Sales,佢除左唔識得幫阿仔點樣將舊手機資料搬落到新手機度之外,仲搞到開工之時,痴痴呆呆面對顧客,而且,最後甚至係著住「乜都得」制服走入人哋號稱全港No.1手機專門店的「胃信」,然後四萬咁口開心而歸。

        到底,「胃信」是否想暗示同行不一定如敵國?即是暗示「胃信」每日都中門大開,歡迎同行如「數碼窿」、「PCC Dub」、「溫吐Free」…等sales隨時光臨問問題?還是想冷嘲熱諷行家扮哂「乜都得」,其實根本「乜都唔得」?抑或想暗示隨時歡迎你過檔呢?


        另一角度再仔細一看,到底係阿仔定阿鬼,點解有幾個鏡頭拍到阿仔好似冤魂不息在報夢咁恐怖,其實,阿仔又點解要換新手機?既然自己都識得話係部舊機,唔係壞機,即係貪新忘舊,是否已鼓吹小朋友都要學大人一樣要不斷追新款趕時尚為榮,又要問點樣將舊手機資料搬落到新手機度,唔識用就唔好換過部新機喇!同時,阿仔呢部新手機又係如何得來?如果係戇爸爸買給他,為何戇爸爸自己都唔識點玩部新手機,別忘記佢都係手機專門店「乜都得」Sales

        所以,如果可以全新演繹的話,此廣告可能會是這樣:

    『當阿仔手持兩部新舊手機問老爸:「點樣將舊手機資料搬落到新手機度?」,戇爸爸頓時發呆,是因為佢心想阿仔何來這麼多錢換新機?根本就從來都唔想幫佢將舊手機資料搬落到新手機度,於是日思夜想,最終想出解決妙計,就係將阿仔部新機拎去隔離「胃信」Trade-in,收回現金,即時四萬咁口!當然,如果變成恐怖版本,就係阿仔根本不存在,原來只係晚晚報夢戇爸爸要整手機,隨時係另一集幻海奇情故事!』

        同一港空下,另一邊廂,另一個政府宣傳片,另一位小朋友卻沒心機在說:「爸爸病咗,醫生話佢有癌病,要食好多藥…」都是那一句老生常談,幸福唔係必然,戇爸爸有一日都有可能不幸會變病爸爸,只想真心向所有為人父者說一句:「你真偉大!」

此為2013修改版本 /  原文刊於AV Magazine @ 8/3/2013)



Bonus Track : 不要只待父親節降臨時,透過傳媒商品的廣告宣傳濫情提示下,每年一度才想起要跟爸爸說一聲「我愛你」,歲月不留人,回憶可留痕......眼淺的,請先準備紙巾。




沒有留言:

張貼留言