2016年9月11日 星期日

亞里叭叭 : 點解要選美?


  原來今晚又選港姐,借機跟大家分享10年前呢篇舊文.......

  如果有競爭才有進步,那麼,參加選美就是從鬥靚中得到進步,即是唔靚都可以變得靚?要嬴就要我要靚過你,如此比賽規則基本上幾無聊!

  實在,一直都好唔明白「點解要選美」?一班人走上台鬥靚,即是首要自覺好靚先夠膽上台,然後就給台下一班人評頭品足,決定閣下到底是否好靚?心想,鬥靚本身就是有問題,憑誰來定斷靚定唔靚?憑分數?你靚佢多1分?多2分?點計?點分?

  所以,有關方面就想出甚麼「美貌與智慧」並重口號,即是說明靚唔代表一切,仲要有腦,於是就大搞IQ問答考急才,結果,台上真係「美貌與智慧」並重,選美的繼續Sell美貌,司儀們才是Sell智慧,問非所答,詞不達意,還要用半鹹淡廣東話,問你唔明,答你又唔知講乜,最後全靠司儀急才盡顯打圓場,如此就是「美貌」與「智慧」兩者並重,明未?

  如今香港不只要選小姐,而是想選埋香港家庭,出場都要由父親或男親友陪伴,且要開口講埋參選政綱,於是大家不斷聽到幾個月改造後唔認得個女、身負重任、搞好香港經濟及旅遊業發展、世界和平、香港和諧…等,不看電視畫面,還以為在選特首,原來港姐同特首工作一樣咁身負重任?香港市民,你知道嗎?

  那麼,上屆港姐一年內又做過甚麼?原來就是做義工、去老人院、去探訪這、去探訪那…不用選港姐,你都可以去青年中心報名做得到,同時一樣可以學埋化妝儀態,又一樣可以結識到好多新朋友,不過,就是冇得上電視出鏡,被雜誌追訪,冇后冠冇獎金冇獎品。

  如果問你知不知舊年或前幾年港姐是誰?恐怕你跟我也不太清楚,就只知道每逢台慶過時過節,坐於Uncle 6身邊兩位戴后冠的,就是上屆港姐,點解她們仍要戴后冠出鏡?就是因為沒有后冠,怕大家又再搞不清楚吧!台上司儀說今年開場老豆拖住個女出場似嫁女,其實,電視機前有幾多人會覺得似婚禮?反而好多人更即時覺得似為豪門揀新抱,又或富豪揀新女,此類賽後報告年年都長期成為八卦雜誌追訪目標,由鬥靚起步,演變成鬥豪門、鬥身家、鬥架勢、鬥出名…

  好不明白,幾十年來的選美比賽,一眾佳麗總要叉住條腰對答,難道這就表示有儀態嗎?日常生活中,大家幾時會見到有人叉住條腰說話?有,通常都是潑婦罵街之時,一邊叉住條腰,一邊手指指鬧人,所以見到眾佳麗不自然地叉住條腰對答,總是怪怪的,仲要叉足幾十年不變!


  幾十年不變的,還有那些假掌聲,假到似落雨聲效,偏偏年年如是,呢個假掌聲Effect應該Update一吓,紅館拍掌聲點會咁削?

(原文刊於AV Magazine@15/8/2006)

沒有留言:

張貼留言