2019年7月22日 星期一

亞里叭叭 : 呢度就係冇on demand!


  最近,除了網民最人氣商品寶礦力水特廣告事件外,亦同時睇到以下兩個電視廣告,睇完一次,你可能會問:「究竟而家啲廣告人係點諗嘢?」

  某晚,開著電視沒看畫面,聽到這樣的一個廣告,一男一女不停重覆在叫「阿糖」與「阿廖」,即時反應係:搞乜呀?然後,看一看畫面,原來係糖妹同廖啟智兩人在互叫對方,糖妹嗌「阿廖」,智叔又嗌「阿糖」,愈嗌愈肉緊,然後智叔就問:「阿糖,你可唔可以穩定啲呀?」,跟住就叫你飲乜乜,原來又係玩「食字」,一切源自同「糖尿」病有關,糖廖x糖尿,哈哈!即時O哂咀!咁都被廣告人諗到又冇Ban到,仲要出得埋街,時代那麼壞,真的現在是爛鬥爛!

  如是者,以後可能由此掀起玩「食字」配對廣告新瘋潮,例如徐小鳳x陳小春,互嗌「阿徐」與「阿陳」賣「除塵」用品,又或蕭芳芳x卓韻芝,互嗌「阿蕭」與「阿芝」賣「消脂」用品…

  那麼,林子祥鄭少秋又如何?今個八月十五,不妨出埋「林鄭月餅」賀中秋!

  另一個搞嘢廣告係Now TV宣傳on demand,搵咗林曉峰出鏡扮客戶,再搵埋林海峰不出鏡聲演互動,沒錯,以「林曉峰x林海峰」做賣點,所以林曉峰開門就話:「咦,乜你把聲咁熟口面?」,跟住就由一句「大佬呀!」展開一輪咀「反抱怨」對白內容,主題係「Now TV唔甩得」,全程聽到佢不斷講好多節目好睇到唔甩得,搞到佢同家人左右做人難,最後表現極之惆悵地提問:「有冇得掹?」

  然後,大佬就答佢有得掹!因為Now TVon demand

  又係玩「食字」,有得掹因為有on demand,總比直嗌「阿糖」「阿廖」有多少少諗頭,講真,其實每次重看聽到林曉峰扮抱怨一輪咀又確係幾煩厭,不斷強調唔甩得唔甩得,講到好似睇Now TV 睇到吸毒上癮唔甩得,是否暗寸敵台有線用戶想Cut都唔Cut得呢?

  此時此刻,反令我想起2006Adam Sandler《命運自選台》,也記起「如果,命運能選擇,十字街口你我踏出的每步無用困惑」這句歌詞,年少不一定無知,因為舊日所相信堅守的價值,今天發現還未老,也不必接受壞時代的糟蹋。

  對本土香港人來說,就只怕中港關係,唔甩得,中共治港,唔甩得,咁我哋仲有冇得掹?Sorry,呢度就係冇on demand,乜都冇得真正自選!

(原文刊於am730亞里叭叭專欄@17/7/2019)

沒有留言:

張貼留言