2018年9月28日 星期五

《詭修女》: 修女又做大嘥詭


  James Wan《詭屋驚凶實錄》系列支線詭角副產品,全程刀仔鋸大樹,捉到鬼唔識發惡,客串明明眼前一嚇,擔正立即虎頭蛇尾,詭娃大失所望後,詭修女又接力做大嘥詭,一味只玩jump-scares聲效嚇人,劇本就粗疏得求其了事,真係「悶Nun到」呢!

  不是說粗口,呢間1952年羅馬尼亞詭修院,個個修女也瘋狂,神龍見首不見尾,喜歡背向他人,十問九唔應,每次出場真係「悶Nun到」,睇到人好忟憎,話說原來詭修院地牢有一度地獄之門,同《悍戰太平洋》海底Portal一樣,主角詭修女Valak正係「所羅門72柱魔神」之一,沒錯,《祖孽》Paimon同門師弟是也,真巧合,下次不如玩crossover拍《詭孽》。

  全片攝製慳水慳力,九成時間處於暗黑狀態,以查案神父Burke、見習修女Irene及屍首發現者Frenchie修院困獸鬥,加埋村民不斷強調呢度好邪,終於輪流碰上類似《陰陽路》鬼玩人得啖笑,神父活埋墓穴叫天不應,惡靈偏又留個嚮鈴給他求救,究竟你想點?

  問題是,來來去去兩三個修院室內景為主,觀感已夠單調乏味,神父修女想同悶Nun互動,又傾唔到半句,劇情長期處於拉布狀態,連神父驅魔個案都要舊事重提一番,詭修院自由行靈探拖拖拉拉個幾鐘,就只待最後廿分鐘Valak壓軸出場,可惜,論驚嚇氛圍,完全跟《詭屋驚凶實錄2》初邂逅的不寒而慄相差甚遠,零舖排硬jump-scares連場,粗枝大葉,嚇人心思欠奉。

  見習修女最後臨危受命,升呢做正規修女打大佬,生死關頭出絕技,含血噴鬼不難估,Valak錯愕表情才是估你唔到,媲美《星戰最後絕地武士》黑魔王Snoke突然被KO一刻,完場前,再跟進連繫上華倫夫婦前因後果,任你點說都得,也無關痛癢,就只記住「悶Nun到」3個字離場,據知「詭」系副產品下一套輪到《The Crooked Man》,除非James Wan親自操刀,否則難逃大嘥詭收場。

(原文刊於U Magazine@28/9/2018)

沒有留言:

張貼留言